Rinus en Loes DOWN UNDER

Laatste etappe Sydney naar Brisbane

Hallo allemaal

We zijn aan de laatste dagen begonnen.We staan nu in de buurt van Brisbane vanwaar we dinsdag met het vliegtuig vertrekken naar Hong Kong en dan naar huis!!!!!!!!.

We zijn zondag de Blue Mountains ingeweest met eenexcursiebusje.Het weer was helaas niet goed veel regenbuien en de bergen in de mist. Maar het geluk was met ons op het moment dat we de Blue Mountains in Katoomba gingen bekijken werd het even helder.We zijn met een kabelbaan langs een waterval gegaan op 270 m hoogte met een cabine met glasbodem.Dat is pas eng! Op de terugweg stonden we in file, iets wat zelden voorkomt in Australie, maar in de regen in de file gaf ons alvast een Hollands beeld.

Maandag vertrokken uit Sydney en langs de kust naar het noorden gereden.Vele mooie baaien en meren onderweg.Gister (donderdag) naar het hippie-stadje Byron Bay geweest.Leuk strand maar verder erg commercieel.Nog even op het oostelijkste puntje gestaan van Australie.

Op aanraden van Greet en Kees (die bij Joop zijn geweest en inmiddels thuis zijn) hebben we de vis Barramundi gegeten.De Rex Hunt kijkers weten hoe die eruit ziet.Hij smaakt heel erg lekker.

Het weer is de laatste dagen erg goed.

We weten dat AZ kampioen is geworden.AZ retteketet!!!

Petra en Marcel de groeten van Tom en Adri het was erg gezellig.En bedankt nog voor de sms.

Groetjes de Aussies.