Rinus en Loes DOWN UNDER

Down Under

Eindelijk Internet

We zijn inmiddels in Australie.De vlucht is goed verlopen.Eerst naar Sidney en dan een binnenlandse vlucht naar Adelaide.Toen we daar aankwamen s'avonds was het 30 graden.Wel even wennen dus.We hebben de camper opgehaald (precies dezelfde,lekker makkelijk) en zijn naar de kust gereden.Lekker even bijgekomen op het strand. Vrijdag zijn we met de ferry naar Kangaroo Island gegaan.Eerst alleen maar aangereden kangaroos, maar later op de camping in de bush liepen de kangaroos rond de camper.Ook koala's en de meest mooie gekleurde vogels.Dat was erg leuk.We hebben nog twee dagen rondgereden o.a. pelikanen gezien en weer zeeleeuwen.(die hebben we intussen genoeg gezien!)Zondag weer terug met de ferry en via Murrey Bridge naar de Grampian Mountains gereden.Het weer is beter geworden niet meer zo erg heet. Mooie omgeving in de Grampians.

We zitten nu in Warnabool aan de kust en gaan de Great Ocean road rijden richting Melbourne. We vinden de reacties leuk en wensen iedereen alvast Prettige Paasdagen. Groetjes de Aussies.(Rinus heeft al een echte aussiehoed)

Marcel en Petra

Ha ha wij zijn de eerste die jullie verhaal lezen en de foto´s bekijken! Ziet er goed uit. Mooi foto´s en zeer herkenbaar. En Rinus that head looks good on you, mate.

ilze

Hallo Loes en Rinus, zo te lezen genieten jullie lekker! en ook lekker weer! Ben zelf net terug en kan voor het deel Sydney-Brisbane voor verblijf in Port Macquarie de Sundowner Breakwall Tourist park (big 4) aanbevelen (aan zee) en Glen Villa in Byron Bay (rustig gelegen naast centrum) - dit zijn goede campings! Veel plezier weer!!! Groetjes, Ilze

Theo en Ciel

Wat leuk dat jullie zo genieten in de andere wereld. Rinus van harte gefeliciteerd met je verjaardag en wij nemen er evengoed een paar hoor. Gr. Theo en Ciel

Walter

Little late, even did phat...
Congratulations + greetings 2 aunt Lose.
Walter