Rinus en Loes DOWN UNDER

Batesmans Bay naar Sydney

Daar zijn we weer!!! We zitten hier tussen de chinezen in de wijk Chatwoods te internetten.Je weet het wel,KIPPENHOK!!.Vanaf Batesmans Bay naar boven richting Sydney gereden.Onderweg nog even een zeer rustige camping bezocht op aanraden van een Aussie.De papagaaien zouden hier zo op je schouders komen zitten,maar wij waren er waarschijnlijk op de verkeerde tijd.We hadden er s'avonds moeten zijn,maar ja een mens kan niet alles hebben,toch?Wel was er een prachtig mooie baai met strand ,waar er hier overigens zeer veel van zijn.Durras Lake for the record.Hogerop Huskisson Bay bezocht met uitzicht op Jervis Bay.Prachtig!!Eindelijk begint onze australietour de N.Z.tour te benaderen.

s'Avonds gecampeerd in Bulli aan het strand,even boven Wollongong.Het water van de oceaan was nog lekker,dus even een duik genomen,JA-JA!!! Volgende dag naar en door Sydney gereden over de Harbour Bridge.JUST GREAT! Camping ten NW van de stad opgezocht in een mooi park.s'Middags en de volgende dag de stad bezocht met dagkaart voor openbaar vervoer.Bezocht o.a.Chinatown, Darling Harbour , The Rocks (oude wijk) en lopend over Harbour Bridge.Vandaag gaan we naar Bondi Beach want het weer is al een paar dagen heel lekker.Morgen doen we een excursie met de bus naar de Blue Mountains en dan weer( het zware werk) richting Brisbane.

Walter hardstikke leuk dat ons ook volgt.

Groetjes De Aussies