Rinus en Loes DOWN UNDER

Het zuidereiland

Hallo allemaal

Eerst bedankt voor alle leuke reacties.

We zijn met de boot overgestoken dat duurde drie uur.Gelukkig rustig weer maar bewolkt,jammer want het was een mooie tocht langs eilanden.De volgende dag werd het weer al beter.We hebben een wandeling gemaakt door het Abel Tasmanpark van 4 uur.We zijn eerst door een snelle boot weggebracht en daarna teruggelopen.Het waren weer prachtige mooie baaien en stranden. Zondag langs de Westkust naar Greymouth gereden. Onderweg zeehonden gespot en de Pancake Rocks bekeken. Weer veel foto's gemaakt.

Vandaag rijden we naar de Franz Jozef Gletsjer die we morgen vanuit een helekopter willen bezichtigen. Tot mails. Rinus en Loes

joke b

Ja, ja, dat is nog eens vakantie houden!!
Wat een mooie natuur, ik geniet een klein beetje mee.
Dat ritje morgen vanuit een helikopter wordt vast erg mooi.
Groeten Joke

Herman en José

Heel veel plezier hé, wij blijven jullie volgen!!!!

hans van der Eng

hallo rinus en loes wel makkelijk met de helicopter maar ik dacht dat jullie van die wandelaars waren door de rivier bodem vanaf de brug is ongeveer 1 1/2 uur wandelen dat hadden wij namelijk gedaan.als jullie in dunidin zijn vergeet niet naar de bierbrouwerij te gaan in omaru heb je nog de moeraki boulders grote kristallen ballen op het strand en in kaukura grote walvissen. hr.hans en marian