Rinus en Loes DOWN UNDER

Wellington klaar voor de oversteek!

Hallo allemaal

We zijn nu in Wellington en gaan morgen met de ferry over naar het zuidereiland.

De afgelopen dagen is het wisselend weer geweest.Zondag in Rotarua was het heerlijk weer, maandag in een park met geysers en modderbaden bij Taupo geweest prachtige omgeving.

Dinsdag werd het bewolkter en buien.De wandeling door de Tongariro ging niet door vanwege het slechte weer harde wind en regen.We hebben een kleine wandeling gedaan.Het landschap is steeds wisselend tijdens het rijden en vergoed veel als je niet buiten kunt zijn.

Het leven gaat hier goed mensen zijn heel vriendelijk.De campings zijn ook goed uitgerust.We koken eten in een gezamelijke keuken en maken gebruik van de gemeenschapsruimte om te eten en s'avonds een spelletje kezen.Het links rijden went al aardig.

Tot mails Groeten Rinus en Loes

Simone

Mooie foto's ondanks het misschien niet altijd goede weer. Het ziet er allemaal goed uit. Veel plezier op het Zuidereiland.

marian

hee loes en rinus jammer van het weer , is hier het zelfde
mooie foto"s wat een mooi landschap
alles goed hier
moest met verjaardag van henk de groetjes van iedereen ook van thea en aad
bedankt voor het smsje
geniet ervan en de groeten aan kees en greetje
doei...

suzanne

Hallo,

Heel veel plezier en geniet ervan. Ik hoop dat het weer snel opknapt voor jullie.

Groetjes Suzanne

Petra en Marcel

Ziet er nat uit bij jullie! Maar ik lees dat het weer al beter word. Plaatjes zien er goed uit. Veel plezier op het zuider eiland!!!!