Rinus en Loes DOWN UNDER

Eerste 5 dagen

Hallo,allemaal

de vliegreis is goed verlopen.We hadden dankzij Ilze een goede plek in het vliegtuig.

De kamer in Hong Kong was een goed idee.We hebben 5 uur kunnen rusten en douchen na 12 uur vliegen.Toen nog 12uur tot Auckland.Eindelijk een overnachting in een hotel in het centrum nadat we een verkenningstocht door de stad hadden gemaakt.Toch wel een leuke stad!

De volgende dag de camper opgehaald en op weg naar de Bay of Islands in het noorden.Het links rijden viel de eerste dag toch niet mee.Het gaat nu steeds beter.Tijdens de overnachting in Paiha begon het te regenen en stormen wat de volgende dag tot bijna orkaankracht opliep.Het deed ons besluiten na een bezoek aan Waitangi,de historische plaats van de Maori's af te zakken naar Whangarei omdat de boot naar Russell niet uitvoer.

Vandaag 6 maart zijn wij na herstel van de stormschade aande campers naar het schiereiland Coromandel gereden. Fantastische rit !!!

Het tijdverschil met Nederland is precies 12 uur.Foto's zend ik nog niet ,want deze computer is zeer traag.Groeten aaniedereen

Loes,Rinus,Kees en Greet !

Hans van der Eng

hallo rinus en loes het begin is zo,n beetje de zelfde route als wij gereden hebben
veel plezier nog.

Groetjes hans en marian