Rinus en Loes DOWN UNDER

Nog even!!!

Het vertrek en de reis begint nu toch echt te leven.Bestuderen van kaart en documentatie materiaal is nu bijna dagelijkse kost aan het worden.Zoals onze reisadviseuse Ilze reeds had verteld ,is een goede planning de basis om achteraf niet in de knoop te komen met het aantal beschikbare dagen.Als je zo ver gaat en zo veel mogelijk wilt zien down under moet je reisplan per dag kloppen om precies uit te komen tot je vertrekdatum,waarbij je toch ook enkele dagen speling zult moeten hebben ingeval van onvoorziene pech of problemen.het is hier in Nederland nog steeds guur onbestendig weer en het verlangen naar beter weer groeit met de dag.Alles wat er op de televisie komt m.b.t. Australië en Nieuw Zeeland zuigen we op als extra informatie.Maar ja nog even en dan gaat het avontuur beginnen.

Simone

Nog 2 weekjes....!
Ik hoop hier nog vele mooie reisverhalen en foto's te mogen lezen en te zien. Succes met de site en jullie reis.

Gr. XSimoon

Simone

Inderdaad het aftellen is begonnen.Bedankt voor de
aanmoediging!

Petra

Ziet er proffie uit de weblog van jullie! Nou ik zou zeggen tot op schiphol, zondag 1 maart...

joke buffing

Wat een mooie site, ik ben erg benieuwd en kom zondag even zwaaien. Hoe laat moeten jullie op schiphol zijn? Ik heb het wel even gevraagd maar weet niet meer of het vertrektijd is. Ik hoor het graag.
Groeten Joke

Herman en José

Jullie zijn gister vertrokken,wij hopen dat jullie met volle teugen genieten van deze geweldige reis.
Het reis verslag gaan we zeker volgen.
Groetjes Herman en josé

Herman en José

Ja, de Goldwing moeten jullie achter laten hé,maar van de zomer maken we zeker weer mooie tochtjes met z"n alle.

Herman en jose

Hardstikke leuk dat jullie ons volgen!